Έναρξη επικοινωνίας με χαιρετισμό “καλημέρα” και συνοπτική ενημέρωση για το πρόγραμμα της ημέρας.
Υπενθύμιση ραντεβού της ημέρας από την προηγούμενη και ανήμερα το πρωί (πχ επίσκεψη σε γιατρό)
Ενημέρωση για τον καιρό με αναγγελία του δελτίου της Εθνικής Μετεωρολογικής Υπηρεσίας.
Υπενθύμιση της λήψης φαρμάκων σε τακτά χρονικά διαστήματα. Η Mirada ζητάει επιβεβαίωση και αποστέλλει με email ή SMS με ό,τι απαντήσει ο ασθενής ή ο ηλικιωμένος.
Ο φροντιστής ειδοποιείται αν η Mirada δεν λάβει απάντηση, αν δεν αλληλεπιδρά ο χρήστης ή αν δεν υπάρχει κίνηση στον χώρο για μεγάλο διάστημα.
H Mirada αναγνωρίζει λέξεις κλειδιά όπως «βοήθεια, έπεσα, χτύπησα, πονάω κλπ» και ειδοποιεί τον φροντιστή.
Συντροφεύει το χρήστη ρωτώντας αν θέλει να ακούσει ραδιόφωνο συνδέοντάς τον με το κατάλληλο πρόγραμμα.
Δραστηριοποιεί το χρήστη με modules απασχόλησης κα εγρήγορσης που ενεργοποιούνται με τη σύμφωνη γνώμη του: ασκήσεις νοητικής εγρήγορσης και φυσικής άσκησης.
Λοιπά χαρακτηριστικά:
Μικρή, ελαφριά συσκευή για εγκατάσταση οπουδήποτε στο χώρο. Απλά συνδέεται το καλώδιο στην πρίζα. Ασύρματη σύνδεση στο internet μέσω Wifi.
Ενσωματωμένο PIR για έλεγχο κίνησης στο χώρο.
Ενσωματωμένο μικρόφωνο και ηχεία με ικανή ένταση για αλληλεπίδραση ακόμα και με ασθενείς που διαθέτουν περιορισμένη ακοή.
Χαμηλή κατανάλωση για συνεχή αδιάκοπη χρήση.
Μηνιαία συνδρομή 10 Ευρώ. Περιλαμβάνει έλεγχο καλή ς λειτουργίας και επαναπρογραμματισμό (αλλαγή φωνητικών εντολών, αλλαγή είδους και χρόνου λήψης φαρμάκων).